running side

2011 novemberében elindultam futni, azóta életem részévé vált.

running side

Szeretek futni. Pillanatokat átélni, amik a futás nélkül nem lennének. Helyeket látni, ahogy csak futás közben lehetséges. Szelet harapni rohanás közben és erősebbé válni a megtett út által.

Friss topikok

  • terror: Itt egy online grafikon generátor, hogy ne kelljen excel táblával meg egyéb vackokkal szórakozni: ... (2016.02.19. 22:28) Laktátküszöb meghatározás

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

November

2012.12.09. - tuono Szólj hozzá!

Novemberben már csapattam az alapozást. Heti futásteljesítményem még karcsú a nagykönyvek szerint a Hadd-hoz, de alakul. Néha kicsit Hadd-ilábon állok a futással, mert lassúnak érzem magam az LSD futásokon és a mellettem elfutók alapján ez nem csupán érzéki csalódás. Nem nagyon érzek fejlődést egyelőre, de tudom, hogy a türelem nem az erősségem így becsukott szemmel csak csinálom, amit kitaláltam. Tavaszig mindenképp! Egyébiránt azt vettem észre, hogy ha futok egy gyorsabb tempójú órát a laktát-toló edzésen, akkor a következő lassú futásos alacsony pulzusos mókán nagyobb tempót tudok elérni, mint azelőtt.

A heti futásmennyiséget növelni kell 80-90 km-ig, most ez a legfontosabb decemberben. Már novemberben szerettem volna többet futni, de kis talpi hólyag okán kevesebb ment. Nem bánom, mert a havas hideg erdőben így is élveztem ám a futásokat a számok csak mellesleg vannak.

chart.jpg

Címkék: edzés alapozás

A bejegyzés trackback címe:

https://runningside.blog.hu/api/trackback/id/tr664956093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása