running side

2011 novemberében elindultam futni, azóta életem részévé vált.

running side

Szeretek futni. Pillanatokat átélni, amik a futás nélkül nem lennének. Helyeket látni, ahogy csak futás közben lehetséges. Szelet harapni rohanás közben és erősebbé válni a megtett út által.

Friss topikok

  • terror: Itt egy online grafikon generátor, hogy ne kelljen excel táblával meg egyéb vackokkal szórakozni: ... (2016.02.19. 22:28) Laktátküszöb meghatározás

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

II. Aerob teszt és újratervezés

2013.01.09. - tuono Szólj hozzá!

Korábbi bejegyzésemben már említettem az edzés-zónáimat. Mivel tapasztalatlan vagyok, ezért részben befolyásoltak mások pulzusértékei is a megállapításában. Azóta viszont elég sok jel mutatott egy irányba, miszerint nem az optimális edzést végzem. Túl alacsony intenzitás volt jellemző az LSD futásaimra, így lényegében nem fejlődtem semmit az első aerob teszt eredményeihez képest. A második tesztet dec.18.-án végeztem.

aerob_2.JPG

Hozzá kell tennem, hogy a tesztet megelőző nap kb. 16 km-t futottam, így valószínű nem voltam elég pihent. Az eredménynek és csalódásomnak köszönhetően próbáltam még infot gyűjteni a pulzuskontrollról és így jutottam arra a döntésre, hogy az LSD futásaimon magasabb pulzuson fogok futni (155-160 bpm). Még így is a laktát küszöböm alatt vagyok 20 ütéssel percenként, ami éppen optimális, mint azt azóta megtudtam. :)

A december óta végzett futásaimból látszik, hogy most talán sikerült rálépni a megfelelő terhelési útra, így apró eredmény már látszik is.

Címkék: edzés alapozás aerob teszt

A bejegyzés trackback címe:

https://runningside.blog.hu/api/trackback/id/tr905007928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása