running side

2011 novemberében elindultam futni, azóta életem részévé vált.

running side

Szeretek futni. Pillanatokat átélni, amik a futás nélkül nem lennének. Helyeket látni, ahogy csak futás közben lehetséges. Szelet harapni rohanás közben és erősebbé válni a megtett út által.

Friss topikok

  • terror: Itt egy online grafikon generátor, hogy ne kelljen excel táblával meg egyéb vackokkal szórakozni: ... (2016.02.19. 22:28) Laktátküszöb meghatározás

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2012 előre fuss

2013.01.07. - tuono Szólj hozzá!

2012 volt az első évem, amit lényegében kisebb 4-5 napos kihagyásokkal végigfutottam. Érzésre rengeteget erősödtem, vérnyomásom optimális, ami az elmúlt 15 évben nem volt elmondható. A legfontosabb azonban, hogy elkapott valamiféle hév, ami miatt elképzelni sem tudom miképpen tartsam kordában magam, ugyanis még-még akarok. Egy hosszú hajrával csak sikerült 2000 km-t futnom egy év alatt és még közben is jól éreztem magam. :)

2012.JPGAz alapozást csinálom épp, de a pulzuskontrollos edzés első 6 hetében mélyre tettem a lécet, ezért megközelítőleg semmit nem fejlődtem ez idő alatt. December közepén csináltam meg a 2. aerob tesztet, ami csalódást okozott. Bár teljesen hülye módon csináltam, mert előző napon futottam 16 km-t, ami nekem így egymás után sok volt. Persze ez mind csak találgatás, de azért levontam a szükséges tanulságot. Emellett segítségemre kelt egy, a témában jártas edző, aki helyrebillentett. Azóta egész jónak tűnik a fejlődésem, január végén újra megnézem az állapotomat.

2013-ban inkább teljesítménytúrákon és terepfutó rendezvényeken szeretnék indulni, és talán egy-két utcai verseny is befigyel majd pillanatnyi étvágynak megfelelően. 

A bejegyzés trackback címe:

https://runningside.blog.hu/api/trackback/id/tr245003019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása